[Linux] Re: off topic..

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sat 30 Mar 2002 - 09:15:58 EET

Serdar KÖYLÜ wrote:

>Gecikme gerceklesiyorsa nedenini
>anlayaamdim.Bunun network capini 100 metreye cikardigi soyleniyor.(20
>metre yerine)
>

>Reconsilison layeri icin, GMII devresine, alici (RX devresinde), RX_CLK'nin senkronizasyonu icin, verici, TX datanin 0:7 bitleriyle, TX_EN ve TX_ER bitlerinin ardindan "carrier extension" gonderilir.
>
>Ne kadar anlasilir oldu degil mi ?

Merhaba,
Gectigimiz donem aldigim gelismis bilgisayar aglari konulu derste,
Gigabit Ethernet'in
onculerinden birisinin cok guzel bir standart ozeti niteligindeki
makalesini okumustuk.
Makalenin evdeki arsivimde bir yerlerde olduguna eminim; Ankara'dakiler
ODTU'de
bana ugrayip bir kopyasini alabilirler (Once alo demelisiniz ki evden
getirmeyi
unutmayayim).

Serdar Hoca'yi da yormadan daha kolay ve kapsamli bir aciklamaya yardimci
olabilecegimi dusundugumden yaziyorum...

selmlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333