[Linux] off topic..

From: Genco Yilmaz (genco@ilkyar.org)
Date: Fri 29 Mar 2002 - 20:31:45 EET

merhabalar,
network teknolojileri ile ilgili bir soru kafama takildi.(Bu soruyu bu
listeye gondermek istemezdim,bu nedenler cisco yonlendiriciler ve ag
teknolojileri uzerine aktif,trafigi yogun olan turkce bir tartisma listesi onerebilir misiniz?)
   Simdi sorum:

IEEE802.3 standardina gore 1000BaseX calisan bir networkte
carrier extension bit'leri kullaniliyor.Fast ethernette ya da 10mbit
ethernette boyle bir durum yok, 64 byte yetiyor.(Bu extension bitleri
neden kullanilmak zorunda) Gecikme gerceklesiyorsa nedenini
anlayaamdim.Bunun network capini 100 metreye cikardigi soyleniyor.(20
metre yerine)

simdiden tesekkurler..

iyi calismalar

Genco Yilmaz