[Linux] Slackware ve Ses Sorunu

From: HASAN OZGUR ZAVALSIZ (997048@students.emu.edu.tr)
Date: Thu 28 Mar 2002 - 10:48:23 EET

Merhaba,
daha onceden Redhat 7.0 kullaniyordum.Simdi Slackware 8.0 a gectim.
ama her kullanicinin oldugu gibi benimde sorunlarim oluyor.
mesela ses kartim creative 128bit redhat da "sndconfig --noprobe" e
calistirdigimda ses kartini tanitabiliyordum.Slackware da sndconfig gibi
bir programcik(!) yok.
bir ornek daha vermek gerekirse redhat da internet servislerini acmak
kapamak icin ntsys (yanlis yazdim ama..) gibi bir komut wardi,setup danda
ayni yere girilebiliyor.Slckware de ise oyle bir komut yine
yok.Ama /etc/services ile oynayinca halledebiliyorum.

bu tur farklari nasil anlayabiliriz .
veya /etc ,/dev gibi partitionlar neye hukmeder.
(/etc sistem ile ilgili bilgileri,acilisla ilgili gibi)

ses kartim :creative 128bit

Sevgiler,Saygilar
Hasan