[Linux] Re: ODBC mysql

From: Ümit Çolpan (colpan@bilkent.edu.tr)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 21:18:14 EET

         Bir ka=E7 ay =F6nce mysql'e merak sard=FD=F0=FDmda ODBC kullanarak=
 mysql=20
=FCzerinde oynamak i=E7in bende =E7ok u=F0rat=FDm. Accessin tablo yap=FDs=FD=
n=FD tam olarak=20
bildi=F0imi s=F6yleyemem ama , genellikle tablo yap=FDlar=FD birbirinden=
 olduk=E7a=20
farkl=FD diye d=FC=FE=FCn=FCyorum. Mesela paradox =FCzerinde numeric olarak=
=20
tan=FDmlad=FD=F0=FDn alan=FD mysql patlasa kabul etmiyor. Onun yerine double=
 olarak=20
tan=FDmlamak zorundas=FDn. Biraz u=F0ra=FE=FDnca farklar=FD bulabilirsin=
 san=FDr=FDm.
         Ancak yinede ODBC =FCzerinde mysql'in tad=FDna pek var=FDlm=FDyor=
 bence=20
(en az=FDndan o zaman ben yapamam=FD=FEt=FDm) her=FEey olmas=FD=
 gerekti=F0inden =E7ok daha=20
fazla yava=FEl=FDyor ve olmad=FDk hatalarla kar=FE=FDla=FEabiliyorsun. Bu=
 konuda zaman=20
harcam=FD=FE bir =E7ok arkada=FE=FDmda benimle ayn=FD fikirdeler ODBC ve=
 mysql tatmin=20
etmiyor.
         =DDnternet =FCzerinde biraz ara=FEt=FDrma yap=FDp mysql'e do=F0ruda=
n=20
ula=FEabilece=F0in bir =FEeyler bulursan san=FDr=FDm daha rahat edersin..

         =DCmit =C7OLPAN