[Linux] ODBC mysql

From: Serhan Soyaslan (soyaslan@rocketmail.com)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 21:09:15 EET

Merhabalar,
windows için mysql ODBC indirdim ve windowsda ODBC ayarlarını yaparak
mysqlserver e yönlendirdim.

ACcess kullanarak mysql de ki tabloları bağlıyor veiçeriğini
görebiliyorum.ancak mysql de oluşturduğum tabloların içeriğini
değiştiremiyorum(update olmuyo) . nedenini anlamış değilim .
mysql in kendi veritabanında , ayarların saklandığı users,hosts gibi
tabloları var.bunlaı açabiliyor ve değiştirebiliyorum, ancak benim sonradan
oluşturdığım tablolara update yapamıyorum.

mysql in kendi tabloları ile benim oluşturduklarım arasında ne gibi fark var
ki ODBC ile update edemiyorum..

Saygılar
SErhan SOYASLAN