[Linux] Re: icq ve java problemi

From: Korhan GURLER (korhan@netkeyfi.com)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 18:40:56 EET

On Wed, 27 Mar 2002, Gokhan Gunyol wrote:

//
// merhaba arkadaslar
// sistemim suse 7.1 bilinen butun uptade ve kurulumlari ve
// konfigrasyonlari yaptim ama haladaha www.icqlite.com sitesindeki java
// icqyu calistiramiyorum sadece loading diyor ve 3 nokta yanip sonuyor

Peki hangi browserla siteye gittiginiz yazmamissiniz, bunuda
yazarsaniz sanirim daha cok insan yardim edebilecektir. Ben Netscape
4.x ve 6.2.1 ile sorunsuz bir sekilde baglaniyorum oraya.
SMS mesaj atmaz ama licq favorimdir, sitesi http://www.licq.org. Ama
daily snapshot'u cekmenizi oneririm cunku diger versiyonlar yeni ICQ
protokolu ile calismiyorlar ya da anlamsiz tepkiler gosteriyorlar.

// onun otesine bir turlu gecemedim ne olur birileri bana yaridmci olsun
// yada linux icin bildiginiz windowstaki icq kadar iyi listi kendisi
// yukleyebilecek ve sms falan gonderebiecek bir icq biliyormusunuz...
// simdiden cok tesekkurler
//
//
// _________________________________________________________
// Do You Yahoo!?
//
// -----------------------------------------------------------------------
// Liste =FCyeli=F0iniz ile ilgili her t=FCrl=FC i=FElem i=E7in
// http://liste.linux.org.tr adresindeki web aray=FCz=FCn=FC kullanabilirsi=
niz.
//
// Listeden =E7=FDkmak i=E7in: 'linux-request@linux.org.tr' adresine,
// "Konu" k=FDsm=FDnda "unsubscribe" yazan bir e-posta g=F6nderiniz.
//

--

Endless Loop: n., see Loop, Endless. Loop, Endless: n., see Endless Loop. -- Random Shack Data Processing Dictionary