[Linux] Qouta Ve Mandrake 8.2

From: Çağlar Onu (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 18:41:28 EET

Selamlar;
  Yaklaşık iki gündür mdk 8.2 kurulu ext3 bir filesysteme kota koymaya çalışıyorum.Elle , webmin le vede linuxconfla yaptığım denemelerde başarısız oldum sebebi de şu makinaya reboot atıp boot sırasında CTRL-ALT-F11 ile klasik açılışa geçince Enabling User Quotas yazan satırda /dev/hda7 device or resource busy hatası alıyodum.Biraz sağı solu karıştırınca şunu farkettim /etc/rc.sysinit in içinde quotaon -aug çalıştırıldıktan 10 satır aşağıda tekrar quotaon -a parametresi ile tekrar çalıştırılmaya çalışılıyo buda o sırada kotanın açık olmasından dolayı bu hatayı veriyor.Ben quotaon -a satırlarını (zaten bir if blokunun içinde) sildim ve problemsiz olarak qouta kullanıyorum.Sorum şu bu gözden kaçmış bir şey mi yoksa ben gerçekten bişeyleri yanlış mı yapıyorum(Daha önce 3 farklı sistemde quota koydum)
Saygılar
ÇAĞLAR ONUR ( TÜBİTAK )
Tel: 0 312 468 53 00 / 4362
e-mail: caglar.onur@tubitak.gov.tr