[Linux] Re: Çok acemiye yardım - mysql

From: MOZDOGAN (MOZDOGAN@AFRA.COM.TR)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 17:21:33 EET

1 kac kez mysql guncellemesi yaparken benimde basima geldi.
Calismadigi halde ilgili dizinlere calisiyormus gibi temp dosyalara kendini
yazip *crash* oluyordu, ama calistigi port da sanirim *crash* yuzunden acik
kaliyordu. Yeniden calistirmaya calisinca da, "o port zaten kullanimda,
baska bir mysql in calismadigindan eminmisiniz?" seklinde iletiler
aliyordum. ve kapaniyordu.

Binary dosyalari mi extract ederek kurulum yaptiniz, RPM mi yoksa tar.gz
seklinde (kendiniz mi derlediniz?)

Kendiniz derledi iseniz baska bir deyisle RPM olarak yuklemediyseniz,
database inizin yedegini alarak, (bana kalirsa /var/mysql dizinini komple
alin) uninstall edip en guncel kurulumu yapin.

Sanirim sorununuz cozulecektir. Baska cozum yollari da vardir muhtemelen
ancak bana gore ugrasmadan en etkili cozum bu yontem olmustu.

Kolay gelsin.

-M.O.