[Linux] AW: linuxtan ntfs sistem uzeride yazma islemini nasil yaparim ?

From: Yusuf Iskenderoglu (uhc0@stud.uni-karlsruhe.de)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 18:54:02 EET

Acikcasi 2.2.14 =FCn ntfs mod=FCl=FCnde write support aktifken diske
yazmayi basardim, her ne kadar NTFS5 olsa da.
Ancak sadece var olan dosyalari degistirmekle sinirli kaldi bu.

Yeni yarattigim dosyalari Windows g=F6rmedi, dahasi CHKDSK ile diski
Windows ile tamir etmek gerekti.

2.4 serisinin ntfs mod=FCl=FC ile NTFS5 =FCst=FCne yazmanin m=FCmk=FCn =
oldugunu
zannetmiyorum, eger programcilik ile ugrasmak istemiyorsaniz ;-)

Saygilar,
yusuf

| Yusuf Iskenderoglu | You get to meet all sorts, |
| eMail - uhc0@stud.uni-karlsruhe.de| in this line of work... |
| eMail - s_iskend@ira.uka.de | |
| ICQ UIN : 20587464 \ TimeMr14C | |

=20