[Linux] linuxtan ntfs sistem uzeride yazma islemini nasil yaparim ?

From: Mustafa KONUKSEVER (mk@yimpas.net.tr)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 18:19:55 EET

su anda sistemimde iki tane harddisk var.
bunlardan birincisine win2k kurdum ntfs formatli sekilde.
diger harddiskimde de linux kurulu mandrake 8.0.
linux sistemden windows sisteminin calistigi harddiske erisebiliyorum.
fakat sistem uzerinde dosya olusturma gibi islemleri yapamiyorum.
bu islemleri nasil yapabilirim, yardimci olursaniz cok sevinirim...

iyi calismlar.....