[Linux] Re: windows 2000

From: Zeynep Arslanoglu (zeynep104@yahoo.com)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 13:28:55 EET

   Ayni harddiske birden cok isletim sistemi elbette
kurabilirsiniz. partititon magic kullanarak yeni
partititonlar yaratabilirsiniz varolan win makinada.
Sanirim arkadas zaten bunu yapmis. Kernel derlemeyi
ogrenmek icin de Kernel HOWTO yu cok dikkatle okuyup
icinde soyledigi her seyi uygulayarak deneyin. ama her
ihtimale karsi calisan cekirdeginizi baska bir isimle
yedekleyin.
  Kolay gelsin...

--- Mucip ILBUGA <ilbuga@yahoo.com> wrote:

> Selam;
> Aynı HardDisk'e partition ile kurulabilir mi
> bilmiyorum ama iki ayrı
> HD'ye Win2000 ve Linux'u kurup LILO ile açmak mümkün
> değil gibi. Çok
> uğraştım olmadı. Tek çare Linux'u LILO olmadan
> kurmak ve açılış disketi
> oluşturmak. Disket takmazsanız Primary HD'den
> Win2000 çalışıyor, takarsanız
> ise Linux açılıyor. Fakat doğru NTFS görebilmek için
> ek bir derlem şlemi
> gerekiyormuş ama ben hiç denemedim. Zaten oldukçada
> yeniyim Linux'ta.....

> [...]

=====
Ayse Zeynep ARSLANOGLU
  I.T.U Mat.Muh.