[Linux] Re: windows 2000

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@yahoo.com)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 13:09:43 EET

    Selam;
    Aynı HardDisk'e partition ile kurulabilir mi bilmiyorum ama iki ayrı
HD'ye Win2000 ve Linux'u kurup LILO ile açmak mümkün değil gibi. Çok
uğraştım olmadı. Tek çare Linux'u LILO olmadan kurmak ve açılış disketi
oluşturmak. Disket takmazsanız Primary HD'den Win2000 çalışıyor, takarsanız
ise Linux açılıyor. Fakat doğru NTFS görebilmek için ek bir derlem şlemi
gerekiyormuş ama ben hiç denemedim. Zaten oldukçada yeniyim Linux'ta.....

    Kolay Geldin
    Mucip