[Linux] Re: hdparm

From: Selim Ober (sober@superonline.com)
Date: Sun 24 Mar 2002 - 23:42:49 EET

Enver ALTIN wrote:

> [...]
>>

>Dogal olarak. Soft reset ile kastettigim bilgisayarinizin reboot etmesi
>degildi. Olasi bir okuma/yazma hatasi sonrasinda disk suruculer kendi
>kendilerini resetleyip hatalari onlemeyi denemek icin default ayarlara
>donerler. -k1, diske olasi bir soft reset'den sonra bu ayarlari
>hatirlamasi gerektigini bildirir.
>
>Aslinda size onerecegim cozum, bunu /etc/rc.d/rc.local 'e eklemeniz.
>Ancak bu, sisteminizin gercek performansina tum sistem calismaya
>basladiktan sonra ulasmasi anlamina geliyor.
>
>Eger ne yaptiginizi biliyorsaniz, /etc/rc.d icerisinde; dagitiminizin

Selamlar,

Kesinlikle ne yaptigimi bilmiyorum :) Yaptigim olay su, burda sordugum
bircok soruya gelen ceveplardan beni simdilik astigini dusundugum
mesajlari sakliyorum. Konuyla ilgili bilgim oldukca tavsiyelerinizi
gerceklestirmeye calisacagim. Boylece hem sorularim daha anlamli olur,
hem de burayi gereksiz yere mesgul etmemis olurum.

Ilginize tesekkur ederim