[Linux] Re: [Fwd: Suse 7.3 ile ilgili birkac soruya devam...]

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 24 Mar 2002 - 14:05:01 EET

F> bir cok defa linux u yeniden kurmam gerekti. hala turkçeleme olayını
F> gerçekleştiremedim. bu yuzden her bikkinliktan sonra yeniden baslamak
F> yerine solugunuzu uzun tutmanizi oneririrm.

F> bu arada guruba soyle bir soru yonltmek istiyorum. bu tuhaf bir durum
F> open office i kurdum. win fontlarini bir dizine attim usr/x11 altinda bir
F> dizine mkfontdir komutunu verdim. excel formatinda içinde turkce
F> karakterlerin oldugu bulundugu bir dosyayi actim hersey turkce :)) ama dolu
F> bir hucreyi edit konumuna alip yumusak g ve yumusak s harflerini yazmaya
> [...]

  Oncelikle, konsol la X-windows un ayarlari farkli oldugu icin
  birinde turkce duzgunken digerinde duzgun olmayabilir.

  Sorununuza gelince siz de nedenini bulmussunuz, bana da klavyeden
  gibi geliyor.

  http://www.arayan.com/da/linux.html adresinde Nilgun Hanim'in
  yazdigi bir klavye haritasi ve bunun kullanimi ile ilgili cozum var.

  Saygilar,
  Onur Kucuk