[Linux] Re: postaci

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Date: Sat 23 Mar 2002 - 00:52:36 EET

postaci sorunumda biraz degisiklik oldu. SuSE 7.1'e PCnet Mart sayisindaki
upgrade dosyalarini uygulayinca, postaci'nin login sayfasina erisebilmeye
basladim. Database' erisemedigini de soylemiyor artik. Ancak ne yaparsam
yapayim, login sayfasindan oteye gecemiyorum. Surekli "user veya password
hatali" diyor.
mysql postaci -u dbuser -p
komutu ile, passwordu vererek database'e baglanabiliyorum. Hatta dbuser'a
her turlu hakki da tanidim. Username olarak "dbuser" , "dbuser@localhost" ve
"dbuser@192.168.1.2" degerlerini de denedim. Ama bir turlu sonuc alamiyorum.
Baska ne yapabilirim?
Ahmet Aksoy