[Linux] rh 7.0 glibc problemi

From: Abdullah BAYKAL (baykal@dicle.edu.tr)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 13:39:13 EET

Selamlar,
daha once de yazmistim server olarak kullandigim rh 7.0 yuklu makina,
telnet le giriste
dircolors: error while loading shared libraries: dircolors: symbol
__fpending, v
ersion GLIBC_2.2 not defined in file libc.so.6 with link time
reference
hatasini veriyor, daha sonra her komut kullaniminda bu hatayi
tekrarliyor(sadece
dircolors yerine kullanilan komut ismi geliyor), bu hata mesaji gelmeye
basladiktan sonra ps
komutu calismaz oldu (calisan surecleri goremiyorum), ftp (cuteftp) ile
baglanan kullanicilar
home dizinlerini bos goruyor (dosyalar mevcut), sistemde glibc-2.1.92-1
kurulu,
bu hata mesajindan once sistemde hicbir degisiklik yapmamistim daha
sonra
glib_2.2 kurmak istedim rpm esnasinda kurulmadi, hata mesaji aldim,
birde rh 7.0 yuklu bir makina,sistemde bir problem cikmadan rh 7.2 ye
yukseltilebilirmi?
iyi calismalar,
A.Baykal,