[Linux] Squid'den Nagmeler ...

From: Güray (guray@uludag.edu.tr)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 13:52:27 EET

Merhabalar ...
bir kac zamandir squid i
1200 lik bir network te kullanmaktayim ...

son zamanlarda cache le alakali bi sorunla karsilasmaya basladim
bir cok kisiden
"web sayfalarimizi upload etmemize ragmen hala eski sayfalar geliyor?"
seklinde laflar duymaya basladim
ve bunun uzerine
kendi okulumuzun *.uludag.edu.tr* seklinde gelen tum url lerin kesinlikle cache tutulmayacagi turunde bir komut girdim
maksat bu sekilde olan adreslerin cache tutulmayarak
"niye eskisi geliyor" sorularina bir sekilde bir cevap vermek ...

ama isin ilginc yani hala ayni sorunlar devam ediyor
bir dosyayi yenilemenize ragmen yine de eskisi geliyor
yada bir directory sildiginizde yine eski hali geliyor ..

squid i async-io ile derledim 10 10 Gb lik iki cache dizini verdim
maksat gelen bir cok istegi cache letip hatti daha bi rahatlatmak

squid.conf ta ise ..

acl uuweb urlpath_regex uludag.edu.tr
no_cache deny uuweb

satirlari mevcut ...
acaba boyle bir sorunla karsilasmis olan var mi??
yada buna nasil deisik cozumler uretebilirim?