[Linux] Suse 7.3 ve birkac soru

From: sober@superonline.com
Date: Fri 22 Mar 2002 - 11:34:16 EET

 Selamlar,

Sonunda bende linuxcu oldum ve de tabii ki bir suru sorunum var, bunlardan
sadece bikac tanesini size sormakla baslamak istiyorum burdaki mesajlarima :)

1- Cdyi takip kurmak icin reboot ettigimde, normal installation seciliyse
kilitlenip kaliyor, ancak installation with safe settings dersem kurabiliyorum?
Neden

2- Biosumunda plug and play OS installed NO secenegi tikli, linux icin bunu ne
yapmaliyim

3-256MB RD800 Ram, P4 1.7 ve de winfast ti-200 ekran kartim var, sistemimi cok
yeni kurdum... ama linux bana biraz yavas geliyor acikcasi, mesela bu mesaji
yazdigim mozillanin acilmasi gereginden fazla suruyormus gibi geliyor bana,
acaba performansimdan tam faydalanamiyomuyum?

4- Internet de windows a oranla daha yavasmis gibi geliyor, vede cok sik
dusuyorum (baglantim sol, ve de win altinda hic dusmezdim)

5- X-server i nasil kapatarim?? suse kde yi aciyor, log out dedigimde yine
sifremi yazacagim ilk bolume geliyorum fakat burda x server kapanmis olmuyor,
mesela diger bir pencereden startx yazinda zaten calisiyor gibi bir mesaj
aliyorum, linux de win de oldugu f8 gibi bi tus yok mu? :) hani sadece konsole
calissa :)

Neyse simdilik bu kadar, cok bile olmus kusuruma bakmayin

Tesekkurler