[Linux] Re: postaci

From: Ergin DOKGÖZ (edokgoz@fortuna.com.tr)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 10:46:54 EET

----- Original Message -----
From: "Ahmet Aksoy" <ahmetax@yahoo.com>
Sent: Friday, March 22, 2002 12:38 AM
Subject: [Linux] postaci

> SuSE 7.1 uzerine postaci'yi kurdum. Webmin'le kontrol ettigimde mysql'in
calisir durumda oldugunu goruyorum. Fakat http://localhost/postaci-1.13/
adresini girdigimde su hata mesajini aliyorum:" Can not connect to database.
Check includes/global.inc for database settings." Oysa global.inc dosyasinda
hersey normal.
> Benzer durumla karsilasan oldu mu? Sorun nereden kaynaklanabilir?
> Ahmet Aksoy

MySQL de postaci adiyla database olusturup dbuser ismi ile user acip
/postaci-1.13/queries klasorundeki postaci-mysql-1.1.sql dosyasini
postaci databasesine
inport edip tableleri olusturmus olmanız gerekiyor...

Ergin DOKGOZ