[Linux] Re: OFF-TOPIC : Fw: [evlierkek] "pencere"yi kapatin...

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 00:40:49 EET

On Thu, 2002-03-21 at 16:15, Baris Ozyurt wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> Linux' un =FClkemizde geldigi yeri g=F6rebiliyor musunuz?

Ilginc.

> Teknik bir liste icin biraz off-topic bir mektup oldu, umarim kusuruma
> bakmazsiniz. Ama Linux' un bu tip listelerde konusulmaya baslanmasini cok
> sevimli buldum ve sizlerle paylasmak istedim.

Cok iyi etmissiniz. Benzer tepkileri diger arkadaslarin da surekli
aldigini saniyorum. Bence bu yeni birsey degil.

Cok iyi ozetlemis.

Guncel fikirler ve tarihin arsinlanmasi da iyi.

Isim de hos, ancak ben sicak "savas acma"nin yararli olmadigini
dusunuyorum. Soguk savas yapalim :) Biz isimize bakalim, elimizin
degdigi yerlere bulastiralim. Abartmak kayip olur; insanlari bogariz.
Buna ne X11/KDE/Gnome/* hazir, ne OpenOffice hazir, ne CUPS/lpr hazir,
ne de digerleri. Biraz daha.. Belki bir yil daha.

grrr. Biraz abartmis sanki. Yani, "Fanatikleri sevmem, sapina kadar
cimbomluyum" olayi gibi geliyor kulaga. Dedim ya, isimize bakalim yeter.

Mumkunse iletiverin.

Saygilar
--=20
Enver (a.k.a. skyblue)