[Linux] OFF-TOPIC : Fw: [evlierkek] "pencere"yi kapatin...

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 16:15:29 EET

Merhaba,

Asagidaki e-posta benim de üyesi (ve kurucusu :) )oldugum 'Evli Erkekler
Kulubu' elektronik posta listesinde döndü.

Ilk okuyusta Linux kullanan birinin arkadaslarina Linux' u tavsiyesi gibi
gelebilir ama, lütfen dikkat bu e-posta 'Evli Erkekler Kulubu' listesine
yollaniyor. Ve adamlar oturup ciddi ciddi Linux' u resmi isletim sistemleri
ilan etmeyi tartisiyorlar. 'Erkek adam pencere kullanmaz', 'Linux: Delikanli
Isletim Sistemi' gibi komik sloganlar bile üretmisler.

Linux' un ülkemizde geldigi yeri görebiliyor musunuz?

Teknik bir liste icin biraz off-topic bir mektup oldu, umarim kusuruma
bakmazsiniz. Ama Linux' un bu tip listelerde konusulmaya baslanmasini cok
sevimli buldum ve sizlerle paylasmak istedim.
Sevgiler,

Baris Ozyurt