[Linux] Re: guncel tartismalar

From: Mustafa ÖZBAKI (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 10:13:24 EET

Hello Burak,

Wednesday, March 20, 2002, 10:07:21 PM, you wrote:

BD> merhaba,
BD> Kimseyi kizdirmak ya da uzmek niyetinde degilim ama
BD> son bir kac seferdir listeye gelen sorularin yeterince
BD> acik ve butun oldugunu dusunmuyorum.

BD> Listeye gonderdiginiz sorularinizin kapsamli, yeterince
BD> acik ve butunluge sahip olmasini saglayamazsaniz bir cok
BD> liste uyesinin yardim etmek icin caba gostermeyebilecegini
BD> de kabul etmelisiniz. Ornegin ben, kolayca yanitlayabilecegim
BD> pek cok soruya, sadece soruyu netlestirmek icin 3-4 tur mesaj
BD> yazip da sorunun tam olarak ne oldugunu kavrayacak vakit
> [...]

bu tas oncelikle banaydi(ahh hemde alnimdan :)..ama haklisiniz gercektende haklisiniz.fakat
sorunlar oyle arka arkasina geliyorki hangi birinden baslayacagimi
bilemiyorum bazen.bu surec yeni sistemlere gecis sancisi diye
adlandiriliyor sanirim.fakat sunuda belirtmeliyim ki sizlerin yani
ustadlarin dokuman hazirlama olayinda biraz daha esnek ve kapsamli
yazmanizi istemek ve ozellikle yeni sistemler yazilimlar ciktiginda
konu icin bir arastirma yapip bizlere bunu iletmeniz daha guzel.ama
belkide bencilcede olabilir.sonucta kimse sizi bu iste finansman
saglamiyor arastirma yapiyorsun diye.neyse bende fikrimi aciklamis
oldum boylelikle..

sevgiler saygilar...

--
Best regards,