[Linux] Re: ipchains ve nat

From: Mustafa ÖZBAKI (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 22:03:20 EET

Hello Serdar,

Thursday, March 21, 2002, 1:12:53 AM, you wrote:

SK> Selamlar..

SK> Tartismalar iyidir. Burasi da zaten bir tartisma listesi. Bu isler bazen kafa goz yararak oluyor. Ama guzel oluyor. Onemli olan, uslubu bozup hakaret noktasina gelmemek bence..

SK> Sorunu boyle soyleyin de havanda su dogmekten bizi bir kurtarin. Simdi sizin kac tane reel IP'niz var ? Web serveriniz kac tane ? Bir DMZ olusturuyormusunuz ? Yerel aginiz nasil ? Bunlari
> [...]

abi hersey guzel olan bir sistemde hersey exchange 2k nin internet
maillerinede hizmet vermesi istemi ile basladi aslinda....olay sadece
bu kadar...bu arada redhat 7.2 de make menuconfig,make xconfig hicbir
sekilde calismiyor.yani kisacasi kernel derleyemiyorum.bunun cozumu
nedir aceb bilen yardim eyleye..

sevgiler saygilar....

--
Best regards,