[Linux] Re: java problemi hala devam ediyor

From: linuxhq@zoom.co.uk
Date: Wed 20 Mar 2002 - 11:16:14 EET

Siteminde Java Run Time Environment kurulu degilse browser
inda java appletlerini goremezssin.
linux icin olan JRE indirip yuklemen gerekir.
http://java.sun.com dan JRE in linux versiyonunu
bulabilirsin.
Ben genelde mozilla yi kullaniyorum tas gibi. Tabii bu
fikirler kisiden kisiye degisir.

Iyi calismalar.
Ismail Murat Dilek Bsc
Computing Science
Stirling University

Quoting Gökhan Günyol <gokhang@yahoo.com>:

> arkadaslar bilen varsa lutfen yardim etsin ben hala
konqurerde
> javalari
> goremiyorum hani java linuxda sundan daha iyi performans
vermistide
> suncilarin hepsi kafayi duvarlara vurmustu ben hic
goremiyorum sorunum
> ne=
> dir
> sistemim suse 7.1