[Linux] Re: off topic,ozur (win2k oracle yardimi ariyorum)

From: MOZDOGAN (MOZDOGAN@AFRA.COM.TR)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 09:36:55 EET

Merhaba.

www.oracle.com
www.oracle.com/turkiye

www.google.com
www.yahoo.com

Once buralari bir ziyaret edin,

Daha sonra, Oracle In cesitli toollari var. Enterprise Manager gibi, bunlari
deneyin DBA icin.

SQL ve PL/SQL konularini inceleyin.

Son bir ipucu. Windows ile alakali NEWSGROUP lar mevcut.

news.microsoft.com
news.anet.net.tr

Uzulerek soylemeliyim ki, bu newsgrouplara uye olarak bundan sonra ki
sorularinizi oralara yoneltin.Cunki burasi bir Linux Tartisma listesi.
Database yada Windows How- To listesi degil.

Hoscakalin.

M.O.
mozdogan@afra.com.tr