[Linux] Re: samba

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 04:40:44 EET

Selamlar..

GL1.1 ile de ayni dosyalari kullanabilirsiniz. Fakat, ayni sekilde bir uyari alacaksiniz. Sebebi su. Eger locale olarak tr tanimlamissaniz, kernel i ve I'yi birbirine karistiriyor. Eger sistemi farkli bir locale ile calistirirsaniz (ingilizce) bu sorun giderilebilir. Ayrica SMB 2.2.x kullanmaniz gerekir.

Bu konuda en cok ugrasanlardan birisi, Sayin Deniz Akkus KANCA hanim/bey. Sanirim onun tecrubeleri daha fazladir ve daha iyi cozumler onerebilir. Su an GLIBC icinde bir takim buglar ve kernelde bu sorunlar biliniyor. GLIBC icin bir yama olusturmayi dusunuyorum. Ayni sekilde kernel icinde bir yama yapmam lazim. Eger bu konudaki sorunlari (sadece kernel ve GLIBC'den kaynaklanan) iletirseniz, hepsine birden bir cozum uygulayabilirim. Bunuda Marcello ve GNU'ya gondeririz. Bu sorun kokten cozulmus olur.

Saygi ve sevgiler..