[Linux] Re: son defa

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Tue 19 Mar 2002 - 16:45:14 EET

Ozgur Ozaslan wrote:

> Sizin yapt=FD=F0=FDn=FDz ve benim =FEu anda yapt=FD=F0=FDm bu offtopic(=
 bu da neyse konu
> d=FD=FE=FD) mesaj atanlar=FDn =E7=FDkar=FDlmas=FD olay=FD abart=FDld=FD=
 gibi geliyor bana ve bu
> mesaj da konu d=FD=FE=FD oluyor tabi... Bilgisayardan anlayan, sistem
> y=F6neticilerin vb bulundu=F0u bir listeye konu d=FD=FE=FD olsa da =FEu=
 konu hakk=FDnda
> bana yard=FDmc=FD olabilecek biri =F6zelime e-posta atabilir mi demek b=
u kadar
> sert kar=FE=FDlanmamal=FD.. Konu d=FD=FE=FD olsa da ben pek rahats=FDz =
> [...]

herkese ayri ayri cevap vermek isterdim ama bu mumkun diil.

birincisi burda bu konusmayi yapmak burdaki insanlara cok buyuk=20
saygisizlik ama bu konu yanliz ve yanliz burdaki insanlari=20
ilgilendirdigi icin bir defaligina bunu yapip duruma bir cozum bulup=20
sonra da sonsuza dek kapatsak bence hepimiz icin hayirli olacak.=20
herkesten ozur dilerim bu konuda (off topik mesaj atanlar haric hehe)

moderator bir kisi olmak zorunda diil. amac birseyleri kisitlamak diil.=20
sadece abarti alakasizlari insanlari rahatsiz etmeden uzaklastirmak. bir =

grup insan paylabilir bence bu gorevi cok raatca. sonuc burasi bir=20
liste. mesaj attiktan 10 sn sonra cevap almak gibi bir durum soz konusu=20
degil (bir callcenter gibi).

bu insanlari listeden cikarmak bi cozum olmayacaktir| baska mail adresi=20
ile yeniden uye olmalari icin herhangi bir engel soz konusu diil zaten=20
olmamali da.

shu an cok amator bir durumda lkd listeleri ama dunyanin hicbir yerinde=20
artik mod'suz liste kalmadi gercekten ciddi bir bilgi sagliyorsa. aksi=20
takdirde ben junklarin arasindan dogrusuna ulasana kadar *cok* zaman=20
kaybetmis oluyorum.

Saygilarimla,

--=20
Evrim ULU