[Linux] Re: off topic ilk ve son defa

From: Feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Tue 19 Mar 2002 - 16:39:15 EET

bu yol pek makul degil. bazen linux ile alakasi olmayan seyler yaziliyor.
Kimi zaman tek destek noktasi olarak linux listesi kaliyor. nekadar
avantajli gorunsede linux disinda sistemler kurmak gerekiyor. eski
aliskanliklar icin win, excel vs.. burasi hepimizin listesi, cevap vermeyiz
sorun cozulur zaten yazan off oldugunu yazmis. kanimca liste bu isler icin
son kullanilacak yer olmali

sevgiler,
bu arada oracle ile bende bir süre ugrastim, lanet birsey. access e mysql
alismizin ondan herhal