[Linux]

From: Muhammed Alyürük (alyuruk@isbak.com.tr)
Date: Mon 18 Mar 2002 - 08:14:24 EET

Merhabalar;

Yeni bir Linux kullanıcısıyım. PCnet in vermiş olduğu Suse 7.1 sürümü
üzerinde uygulama geliştirmeye çalışırken aynı anda multimedya problemlerimi
de çözmeye çalışıyorum... Bu konuda da TV kartım ile ilgili sorunu gidermek
için bir sorum olacaktı. Linux sistemini bilgisayarıma Yast2 ile kurduktan
sonra TV kartımı bu kurulumda görmedi, daha sonradan sisteme eklemek içinde
Yast2 Control Panel i kullanarak yüklemek istedim fakat bu da olmadı sisteme
TV kartımı ekleyebilmek için ne yapmam gerektiğini anlatabilirseniz
sevinirim saygılar...