[Linux] Re: linux vs BSD

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sat 16 Mar 2002 - 22:34:38 EET

Selamlar...

Buyuk ihtimalle daha iyi verim alirsiniz. Soyleki BSD'nin kendini optimize edebilme yetenekleri biraz daha iyi gibi. Bu tur dusuk uc makinelerde BSD'nin daha verimli olabildigini cok gordum.

Linux'u o sisteme cok iyi optimize ederseniz, BSD'den daha hizli olabilir belki. Ama, kod icinde oynamak da dahil, cok kapsamli bir optimizasyona gitmeniz gerekebilir.

Saygi ve sevgiler..