[Linux] Re: slmlar

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 23:51:43 EET

On Mon, 2002-03-11 at 17:14, tolga ercan wrote:
> slmlar

Merhaba,

> kde de super sekilde hic problemsiz antialiased font kullanabiliyorum,!

Tebrikler. Qt2 uzun suredir anti-aliased font destekliyordu.

> gnomedada kullana bilen varmii?
> ve gnome icin nasil set ediliyo bi yardim dosyasina ihtiyacim var.,.!
> gnomecc den baktim bi xft optionu var set ettim times i ama calismadi oysa
> full oipsiyon kde super goruntu alabiliyorum bilen varsa lutfewn yardim..!

Su an Gnome ile kullanmayin. Eger biraz sabirliysaniz, Gnome 2.0 / Gtk+
2.0 xft destegi ile gelecek. (Beta2 duyuruldu, deneyebilirsiniz).

Gnome 1.4 ile, xfs'e TrueType (Win32 bir sistemden `arakladiginiz`)
fontlari yukleyip kullanabilirsiniz. Gayet iyi goruntu veriyorlar.

--
Enver (a.k.a. skyblue)