[Linux] Re: Oh my God, Postfix is the fastest!!!! (fwd)

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Fri 08 Mar 2002 - 15:21:26 EET

Thu, Mar 07, 2002 at 02:02:35AM +0200 , Dogan Zorlu yazmış:

> Kişisel düşüncem servislerin performansını daha çok DNS in etkilediği
> şeklinde. Aynı DNS i kullanan bir makinada iki ayrı MTA yı test ettiğinizde
> elde edeceğiniz sonuç "bu şuna göre" şeklinde göreceli bir değerden başka
> şey ifade etmeyecektir. Yani işlenen mail sayısı 20 adet/sn gibi bir değer
> asla rasyonel bir değer olmayacaktır. Yani sizde o kadar bir performans
> veririken başka bir yerde farklı sonuçlar elde edilecektir. Yani benchmark
> sadece karşılaştırmaya yarayabilir. Aynı şekilde acaba yüklememnin ivmesi
> [...]

Selamlar,

Kesinlikle katiliyorum, genellikle testler kucuk bir bilgi vermenin otesine
gidemez. Kisisel deneyimler sonucu sistem yoneticisi/kurucusu/kullanicisi
kendi tercihini yapmalidir. Performansin belirlenmesinde pek cok etken
vardir, bunlar testin sunuldugu kesime ayrintili bildirildigi taktirde
yonlendirici olabilir.

iyi gunler, iyi calismalar.

--
Baris Metin