[Linux] Re: Murat Demirten dikkatine : KDEVELOP ile C++ programlama ....

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Thu 07 Mar 2002 - 23:21:28 EET

Form2Impl sinifinda tanimlayacagin bu fonksiyonlara Form1Impl tipinde bir pointer (ve diger tum formlar icin) parametre eklemek suretiyle diger formlara ulasabilirsin. Bir sekilde diger formlari dogru adreslerle referans etmen gerekiyor. Asagidaki gibi bir fonksiyon isini gorur
int form1kapat(Form1Impl* form_name) {}