[Linux] Murat Demirten dikkatine : KDEVELOP ile C++ programlama ....

From: Serhan Soyaslan (soyaslan@rocketmail.com)
Date: Thu 07 Mar 2002 - 22:42:31 EET

Yardiminiz için tesekkürler,

Dediginiz gibi Form1impl içinden Form1 deki nesneler direkt ulasabildim
(qeditline.h yi include etmemisim)
Ana program içinden ulasmak için de asagida dediginiz gibi yaptim... Son
olarak ögrenmek istedigim bi sey kaldi..

Asagidakiler class oldugu düsünelim..

Form1
        Form1impl
Form2
        Form2impl

Form2impl deki yazilan fonkisyonla Form1 deki nesnelere ulasmak istiyorum
.form2 de butona tiklayinca form1 deki "editline1" in texti degisecek yada
form2 de baska bi butona basinca form1 i kapatacak.. (Fonksiyonlarin
form2impl içinde yer almasini istiyorum / anafonksiyonda olmasin... )

Bu nu nasil yapabilirim..