[Linux] Re: mount olmuyor

From: Cenk KARAGOZ (cenkk@bnet.net.tr)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 13:01:57 EET

komutu su sekilde denediniz mi hic ?
# mount -t iso9660 /dev/cdrom /mnt/cdrom

mount edemediginiz zaman hata mesaji veriyor .. mount edemedim gibisinden bi
sey demesi gerekir. (fs yanlis felan gibi. )
parametresiz mount konutu kullanirsanizda mount edilmis tum disk
part.'larini ve nereye mount edildiklerini gozlemleyebilirsinz.
NOT: /dev/cdrom yerine cdrom'un bulundugu interface channel'ini
yazabilirsiniz. /dev/hda, /dev/hdc, /dev/sdb yada neyse ...

Iyi Calismalar.

Cenk Karagoz - BNET Iletisim Hizmetleri A.S.
Sistem Yoneticisi - System Administrator
cenkk@bnet.net.tr / <http://www.bnet.net.tr/>
Tel: +90(212) 2886200 Fax: +90(212) 3470470