[Linux] Re: linux icin hardware raid kurulumu dokuman?

From: Cenk KARAGÖZ (cenkk@bnet.net.tr)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 12:54:26 EET

Vendor'in bir Cd felan olmasi lagzim orada isletim sistemini kurmadan önce
raid 0-1-5 konfigürasyonlarinin yapilmasi lagzim.. isletim sisteminden
bagimsiz bir olay yani.

iyi çalismalar.

Cenk Karagöz - BNET Iletisim Hizmetleri A.S.
Sistem Yöneticisi - System Administrator
cenkk@bnet.net.tr / <http://www.bnet.net.tr/>
Tel: +90(212) 2886200 Fax: +90(212) 3470470