[Linux] apache ve DirectoryIndex

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 23:05:06 EEST

Soyle bir sorunum var. Internette arastirdim ama
bulamadim o yuzden listeyi rahatsiz ediyorum.
Non-routable bir IP uzerinde calisan bir apache
serverim var. Bu apache server'in IP'si 192.x.x.x
diyelim. Ipfilter NAT yaparak REAL IP'nin 80. portuna
gelen istekleri arka plandaki apache'ye yonlendiriyor.
Fakat mesela www.my_domain.com/sub_dir/ ( sondaki "/"
'e dikkat) problemsiz disaridan icerideki apache
makinasinin alt dizinine ulasabiliyorum fakat
www.my_domain.com/sub_dir yazarsam su oluyor. Browser
birden 192.x.x.x IP'sinin intranet dns server'inin
ismini resolve ediyor ve ona gore bana o sayfayi
sunmaya calisiyor.(www.intranet_domain.com/sub_dir/)
seklinde dogal olarak browser connection hatasi
veriyor. Bu tarz bir problemle karsilasan varmi?
Apache 'de DirectoryIndex index.htm index.html
index.php gibi gerekli satirlari ekledim.

Kolay Gelsin.

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME