[Linux] Keramik

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Wed 26 Jun 2002 - 20:37:51 EEST

Herkese iyi çalışmalar..
Linux'a yeni başladım. Bazı ekran görüntülerinden etkilenip keramik denilen
bir tema'yı indirip yüklemeye çalıştım. Suse 8.0 prof. kullanıyorum. Fakat
ne yaptıysam yükleyemedim. İçinde bir benioku dosyası da yok. İnternette de
hiç kimse nasıl yükleneceğine dair bir
bilgi sunmamış. Derlemek diyeceksiniz ama derleme işlemini sadece bir kere
yaptım hayatımda o da ayrıntılı açıklamalar vardı o yüzden. Yardımcı
olabilirseniz çok sevinirim...
iyi Günler...