[Linux] Re: image processing

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 24 Jun 2002 - 11:44:07 EEST

Selamlar..

Hocam bu yonde bir hayli faaliyetim olmustu bir sure once. Ozelden yazmak istemeyisimin nedeni, ilgi duyanlar icinde belirtmek..

Image processing konusunda Intel'in multiplatform bir urunu var. GPL kodlu. OpenCV adinda bir sey. Bununla pek cok image process sorununu cozebiliyorsunuz. Bunun yaninda, son derece hareketli de bir listeleri var, yahoogroups'ta. Gerci ingilizce ama cok faydali bilgiler bulabiliyorsunuz. sourceforge'dan erisebilirsiniz.

http://sourceforge.net/projects/opencvlibrary

Homepage ise,

http://www.intel.com/research/mrl/research/opencv/

Sanirim, pek cok sorun icin yeterli olabilir.

Dilerseniz, ozelden de yazisabiliriz..

Saygi ve sevgiler..

24 Jun 2002 10:55 EEST tarihinde yazmışsınız: