[Linux] hdd den kurulum

From: rkalyoncu@ixir.com
Date: Fri 21 Jun 2002 - 23:51:21 EEST

SELAMLAR

Onur soylediklerini yaptim ama her halikarda diski tarayip ayni hatayi veriyor "kurulum agaci bulumadi "
hd.img
mandrake icin onuda bulup indirdim oda " mandrake kuulumunu bulamdim " uyarisi ver di
Red hat sitesinde ise boot.img dan yapın diyor !
ewet 7,1 simdilik saglam br cd bulana kadar beklemeye kaldi
6,0 la alistirmalara devam

peki kurulmus bir 6,0 i 7,1 nasil upgrade yaparim

ilgine tesekkurler

RamazaN KALYONCU

> cd 2 yi kopyalamasaniz da olur sanirim (dosyalari daha sonra

> kurabilirsiniz), eger kopyalamaniz gerekiyorsa dizin yapisini muhafaza
> etmeniz gerekiyor olmali (ornegin her ikisini de linux1
dizinine
> kopyalamaniz). Buyuk ihtimalle cd2 den redhat dizinini kopyalamaniz
> yeterli olacaktir.

boot image dosyasindan acilis disktei olusturdum.acilis falan
gosterdigimde ustteki bolumde hda1 secilmis olarak
Dev/hda1 aygitinda bir redhat kurulum agaci bulunamadi " hatasi veriyor..

> boot.img normal boot islemi ile ilgili. Siz harddisk ten kurulum
> yapacaksiiz, dosya hd.img

gecerli acaba kurulum dosyalarında mi bir sorun olabilir
bolum hakkında bilgi goremedim .

nasil gostermeliyimki. kuruluma baslasin ?