[Linux] Re: Turkce karakter portable ? :-)

From: Ziver Alen MALHASOGLU (disarisi@yahoo.com)
Date: Fri 21 Jun 2002 - 15:54:35 EEST

  Merhaba,

  Notepad, WordPad, ve Word ile denedim sonuç
aynı, tümünde de "ğş" düzgün
görünmüyor. Dosya ektedir, dorun çözülecek gibi
görünmüyor; yardımınız için
teşekkür ederim.

From: "Ömer Fadıl USTA" <omer_fad@hotmail.com>
Subject: [Linux] Re: Turkce karakter portable ? :-)
Date: Thu, 20 Jun 2002 18:56:11 +0300

windows altinda hangi program ile o text icerikli
dosyayi acmaya
calisiyorsun ?
E?er notepad ise birde wordpad veya farkli bir office
uygulamasi ile
dene.

>From: Ziver Alen MALHASOGLU <disarisi@yahoo.com>
>To: linux@linux.org.tr
>Subject: [Linux] Turkce karakter portable ? :-)
>Date: Thu, 20 Jun 2002 08:40:30 -0700 (PDT)
>

> Merhaba,
>
> ftp.linux.org.tr2den cektigim "latin5-16.psf.gz"
ve
>"trq.map.gz" dosyalari sayesinde Linux konsoleda
>sorunsuz turkce yazabiliyor okuyabiliyorum. Ama
>Linux'da yazdigim turkce karakter iceren (ve linuxda
>duzgun gorunen) dosyalari Windows'a aktardıgımda "ğş"
>harfleri doğru görünmüyorlar. Bu problemi nasıl
>çözebilirim?
>
>İyi çalışmalar dilerim.
>Ziver

Yahoo! - Official partner of 2002 FIFA World Cup
http://fifaworldcup.yahoo.com

-- File: deneme.txt
-- Desc: deneme.txt

.çöüğ,iş