[Linux] Re: Fwd: qmail kullananlara soru

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Fri 21 Jun 2002 - 11:54:49 EEST

Selam,

> Böyle sohbetler zaman zaman güzel oluyor,Sayın Deniz Akkuş'u okuyunca birkaç
> şey daha aklıma geldi.
>
> aslında açık kaynak kod ile bir çok şeyi kotardığınız halde çalıştığınız yer
> sizden daha fazlasını istiyor,bir şekilde kapalı kod lisanslı programlarla
> uyum istiyor.

himm evet kesinlikle oyle, ornegin sendmail switch filan ile cok fazla
ozellik daha sendmail e kazandirabiliyorsunuz veya bir communigatepro
filan.

> neyse konuyu dağıtmayalım Deniz hanıma katılıyorum,patchler,upgrade sorunu
> bende de dokunursam bozarmıyım kabusu yaratıyor.Qmail'de bir iki ufak
> düzeltmeyi yaptığım tarihlerde gcc 3 yeni çıkmıştı,compile'in sonunda
> qmail'i tekrar start ederken Segmentation fault hatalarıyla karşılaştığımda
> gerisin geri 2.95.3'e nasıl döndüğümü birde bana sorun.

gcc3.1 filan guzel. qmail i compile etmedim ama KDE3 u objprelink filan
gcc3.1.1 ile derliyorum hep sorunsuz su ana kadar. Bir ara birileri mail
atmisti listeye gcc3 e gecelim mi diye yok demistim o zaman daha zamani
degil ama artik gecilebilir.

> şimdilerde bir değişiklik yapacağım zaman /var/qmail kırk yere yedekliyorum
> tabii /usr/local de onunla ilgili ne varsa.

kolay gelsin diyelim :)

"qmaile hayir" kampanyasi acacagim sanirim :)

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part