[Linux] Re: lpsconf

From: Volkan YAZICI (volkany@celiknet.com)
Date: Thu 20 Jun 2002 - 17:12:36 EEST

merhaba

uyarinizdan dolayi cok tesekkurler
aslinda yeni bash ogrenmiyorum sadece
sahip oldugum bilgiyi ilerletiyorum
bu ufak script'ide ben kendim cok yararli
bulmustum ve dusunmustumki boyle dusunenlerde olacaktir

demek istediginizi anladim
galiba burdaki 1-2 kisinin isine yaramak disinda
digerleri icin sadece spam oldu
kusura bakmayin, bir daha cok dikkat edecegim

uyarinizdan dolayi tekrar cok tesekkurler...
iyi calismalar...

On 20 Jun 2002 15:26:43 +0300