[Linux] Re: lpsconf

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 20 Jun 2002 - 15:26:43 EEST

Selam,

Simdi yanlis anlama Volkan beni ama sanirim Bash scripting ile yeni
ilgileniyorsun ve yaptigin seyleri buraya yolluyorsun. Umarim bu sana
gore yarali olan her yaptigin denemeyi buraya yollaman seklinde devam
etmez ;)

Ben genel olarak birseyi ogrenme asamasindaki kisilerin buraya
denedikleri seyleri yollamasina karsiyim. Bu her konuda olabilir (kernel
da dahil).

Cunku o zaman burasi deneme tahtasi gibi birsey olur. Bunun yerine
ogrenme sureci icerisindeki karsilasilan sorunlarin buraya yollanmasini
daha uygun goruyorum.

Eger ise yarayan birsey varsa ve bu ise yaramasi icin yapilmissa o.k.
Ama bunlari da aslinda bir web sayfasinda yayinlamak daha iyi olacaktir.
Tamam ben de NVidia driver ini 2.5 e port ettim ve buraya inline sekilde
yolladim. Ama bir web sayfasina koyamazdim cunku legal degildi :) sadece
patch i yolladim. Ki bunun disinda arada sirada zevk icin yaptiklarimi
da web sayfalarina filan koymustum.

Asagida yazdigin program ornegin benim hicbir isime yaramaz ve yapmak
istersem boyle birsey cok daha kisa bir sekilde yapabilirim. en
basitinden user,host, line_len tanimlamam $USER, $HOSTNAME, $COLUMNS
degiskenleri bunlar icin vardir zaten. Geri kalani da 1-2 satirda
yapabilirim. Bunu ornek olarak vermemi yanlis anlamazsin umarim.

Fakat genel olarak ogrenilen seyleri bir web sitesine (Ornek Ali kendi
sitesinde zamaninda sunu sunu yapmistim diye koydu) koyarsak sanirim
daha iyi olacaktir.

Amacimin sevkini kirmak olmadigini belirtmek isterim bir kere (benimkini
sacma sapan seylerden kirmislardi cunku ondan yapmam:)) ama yaptigin
gercekten bircok kisinin isine yarayabilecek ve guzel kodlanmis seyleri
buraya yollarsak sanirim daha iyi olacaktir.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part