[Linux] Re: apache loglarini aylik hale getirmek

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 20 Jun 2002 - 10:10:04 EEST

Merhaba,
Apache kullanim kilavuzunda da isaret edilen bir hata var burada...
Logfile'i degistirdiginizde/bosalttiginizda Apache'yi de yeniden
baslatmaniz gerekiyor(du). Yeni surumlerde de farkli oldugunu
zannetmiyorum ama bir HUP'in zarari olmasi da beklenemez zaten...

Bu is icin RedHat'lerin icerisinden logrotate paketi cikiyor,
tam da bu isi yapiyor. Onu kullanmayi dusunmez misiniz?

selamlar,
-bd

On Thu, 2002-06-20 at 11:02, Onur Yalazi wrote:
>=20
> Murat Gezer (Linux) wrote:
>=20
> >
> G=FCnayd=FDn,
>=20
uk loglarda sorun yaratmamali. Bu konuda bilgisi olan varmi

> [...]
>=20
> chmod 755 scriptim.sh
>=20
> crona istedigin aral=FDk ayl=FDk oldu=F0u i=E7in
> crontab -e
> dakika saat 1 * * user scriptim.sh
>=20
> ( yani "0 13 1 * * root scriptim.sh" gibi her ay=FDn 1 inde saat 13:00 da=
=20
> root olarak scriptim.h =FD =E7al=FD=FEt=FDr. )
>=20
> eklersen programa ihtiyac=FDn kalmaz.
> Bu arada scriptim hatal=FD olabilir =E7=FCnk=FC bash scripting kullanm=FD=

--=20
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379 Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net ICQ UIN: 72276975