[Linux] Re: apache loglarini aylik hale getirmek

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Thu 20 Jun 2002 - 11:02:25 EEST

Murat Gezer (Linux) wrote:

>Merhaba Arkadaslar,

Günaydın,

>apache icin logrotae eden bir program ariyorum. Ancak bu program cok buyuk loglarda sorun yaratmamali. Bu konuda bilgisi olan varmi

cron + bash ile harikalar yaratabilirsin.
örn:

script.sh
-----
#!/bin/bash

if [ -f log3 ]; do
    mv log1 logtmp
    mv log3 log1;
done

if [ -f log2 ]; do
    mv log2 log3;
done

if [ -f log1 ]; do
    mv logtmp log2;
done

chmod 755 scriptim.sh

crona istedigin aralık aylık olduğu için
crontab -e
dakika saat 1 * * user scriptim.sh

( yani "0 13 1 * * root scriptim.sh" gibi her ayın 1 inde saat 13:00 da
root olarak scriptim.h ı çalıştır. )

eklersen programa ihtiyacın kalmaz.
Bu arada scriptim hatalı olabilir çünkü bash scripting kullanmıyorum.
sadece fikir vermek istedim