[Linux] Re: htdig'de jsp sayfalar

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 15:25:41 EEST

yok Doruk'cuğum 1,5 gün hem google'dan hem de htdig.org'tan taradım
epeyce,valid_extensions'la olmuyor.Bu arada Mandrake 8.2 ile gelende de bir
iki bug tespit ettim.

Neyse bir öğrenci bakıyordu ne yapıyorum diye,ona tomcat'ten falan bahsettim
bir baksana dedim , yaz ödevi diye üstüne aldı,daha iyi olur dedi. :)))

selamlar,sevgiler

Orhan Berent