[Linux] acemi işte

From: kazanci@seray.com
Date: Tue 18 Jun 2002 - 15:57:08 EEST

    Arkadaşlar suse8.0 squid üstünden internete bağlanıyoruz http 3128 port kullanılıyor msmessenger bağlı ve yazılı görüşme yapılabiliyor ancak ses ve video yu bir türlü çalıştıramadık squid de http 3128 port allow all olduğu zaman her türlü görüşmeye izin verildiğini zannediyorum ama nedense buna rağmen çalıştıramadım bana yardımcı olurmusunuz.

teşekkürler