[Linux] Mount problemi

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Mon 17 Jun 2002 - 08:44:44 EEST

        Selamlar;
        /etc/fstab dosyasına vfat users,rw 0 0 parametresi ile ikinci diskimi bağladım... Herkes görebiliyor, okuyabiliyor. Fakat sadece root disk üzerine yazabiliyor! MAN'lardan inceledim önceden user kullanmıştım sonra users denedim fakat durum düzelmedi. Kullanıcı görebiliyor ancak yazamıyor?

        Saygılarımla,
        Mucip