[Linux] Re: SMS Gonderme

From: Muhammed Soyer (msoyer@ges.net.tr)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 10:04:59 EEST

Evet Burak Bey'in dedigi gibi ..
Bu smsler bize internet cikislarindaki sorunlarida bildirecekler ..
Tabi bazi durumlarda GSM sebekeleride calismaz oluyor ama ..O zamanda =
zaten bizim yapacak cok birseyimiz olmuyor ..Turkcell ve Telsim TT yi =
yeterince zorluyor, biran once sorunu gidermeleri icin=20
Oyle bir durumda SMS almasakta olur :)

Benim yasadigim sorun sanirim telefonun firmware inden kaynaklaniyor =
..Yanliz kotu birsey var ..Modem firmware i gunceller gibi telefon =
firmware ini webte aramama ragmen bulamadim ..Yetkili servisleri aradim =
,telefonu illa bize gonderin diyorlar ..Alisik olmadigimiz bir durum ama =
napalim :)

Onu guncelletip tekrar deniyecegim ..

sevgiler

----- Original Message -----=20